DOPRAVA A PLATBA

 DOPRAVA 

O přijetí vaší objednávky vás budeme neprodleně informovat e-mailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného a způsob dodání. Objednané zboží připravíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Protože naší filosofií je zbytečně nehromadit skladové zásoby jako velké řetězce a pokusit se co nejvíce přiblížit k udržitelnému podnikání, začínáme plést každou Vaši zakázku až po obdržení závazné objednávky a platby. Maxinální lhůta na šály a čepice je 10 pracovních dní, na svetry 15 pracovních dní. Jakmile předáme zboží dopravci, budeme vás informovat opět e-mailem. Reálně poté můžete očekávat doručení balíku během 2-5 pracovních dnů.

 

Ceny a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice a Slovensku. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na prodejnách KidTown, osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Zásilkovna nebo opět prostřednictvím Zásilkovny služba: doručení na adresu DPD.

Osobní odběr na prodejnách KidTown

Objednávku si můžete zdrarma vyzvednout v prodejně KidTown.

Pobočka Bubeneč:

Uralská 8
160 00 Praha 6
obchod@kidtown.cz
tel: 737 936 053

 

Otevírací doba: Po - Pá 9:00 - 18:30

 

Jakmile bude zásilka připravena na pobočce, budeme vás informovat e-mailem(před jeho odesláním není objednávka připravena). Na vyzvednutí máte 7 dní, pak bude objednávka stornována. Informace o objednávce získáte na info@klubco.cznebo na telefonním čísle +420 725 023 728 v pracovní dny od 14-17 hodin.

 

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 3000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna, tzv. Z-point. Poplatek za osobní vyzvednutí na výdejním místě je 80 Kč s DPH. Svoji objednávku můžete sledovat online. Po doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí. Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém s informačí SMS a mailu.Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

 

Zásilkovna na adresu

Tato služba je realizována Zásilkovnou prostřednictvím dopravního partnera DPD či GLS. Po předání zásilky přepravci, dostanete e-mail a SMS s podrobnostmi a máte možnost online sledovat vaši zásilku. Cena 120-170 Kč podle toho, do jaké zemi se expeduje.

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

*Ceny za dopravu jsou včetně balného.

 

PLATBA

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2201951098/2010 vedený u společnosti Fio Banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“)
  • Platba kartou online přes GoPay. Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby, a to bez bankovního poplatku.
    Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci.
    Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. 

V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na info@klubco.cz nebo na telefonním čísle +420 725 023 728 (v pracovní dny od 14-17 hodin).